Tagastamine

Antislip.ee-st ostetud toodetele kehtib 14-päevane tagastamisõigus. 14-päeva tähtaeg algab kauba SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri puhul alates saadetise kohalejõudmisest Teie aadressile.

Teil on õigus tellimus tühistada ka enne kauba kättesaamist. Sel juhul palume sellest viivitamatult Antislip.ee-le kirjalikult teatada. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile info@antislip.ee. Kirjas teemaks palume märkida kauba tagastus, kirja sisusse kirjutage tellimuse esitamise kuupäev ja tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisage oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).

Kui Te olete kauba kätte saanud, kuid soovite seda tagastada, siis palun esitage selleks täidetud avaldus aadressile info@antislip.ee, milles on ära toodud:

  • tagastamisele kuuluva toote nimetus
  • tellimuse number
  • Teie nimi ja kontaktandmed
  • kauba tagastamise viis ja pakiautomaati sisestamise või postkontorisse viimise aeg.

 

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Palume avada tootepakend ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.

14-päevane taganemisõigus ei kehti: 

  • kaubale, mis on valmistatud arvestades Teie isiklikke vajadusi või Teie esitatud tingimuste kohaselt
  • kaubale, mis on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu
  • kui toode on olnud kasutusel
  • kui toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil
  • kui tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud.

 

Kaup tuleb originaalpakendis tagastada avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et olete 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest kauba üle andnud logistikafirmale (sisestanud pakiautomaati) või viinud postkontorisse.

Kauba tagastamiseks tuleb ostjal:

1. esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@antislip.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kaubakättesaamisest ja 

2. tagastada kaup kättesaamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Tagastamisvõimalusi on kolm:

  • pakiautomaati tellitud kauba saab tagastada tasuta kasutades sama koodi millega saite kauba sama logistikafirma automaadist kätte. 
  • mistahes viisil kätte saadud kauba saab tagastada kasutades ka muud saatmisteenust peale sama logistikaettevõtte pakiautomaadi. Sel juhul tasub saatmiskulud ostja. Näiteks saadab ostja kauba tagasi teise logistikafirma pakiautomaadi kaudu või kullerteenusega või postiteenusega. Tagastatav kaup tuleb saata aadressile: IDEIA OÜ, Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.
  • ostja toimetab kauba ise müüja aadressile IDEIA OÜ, Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.

Kui Te olete kättesaamise/tagastamise koodi kaotanud, siis võtke ühendust kas SmartPOSTi või Omniva esindustega, kes edastavad Teile uue uksekoodi.

SmartPOSTi  infotelefonid E-R 9.00-21.00, L-P 10.00-20.00: 43 54 547 ja 53 495 775

Omniva infotelefonid: E–R 9.00–20.00, L–P ja riigipühadel 9.00–15.00: 661 6616

Kasutades kauba kohaletoimetamiseks SmartPOSTi teenust, saate paki pakiautomaati tagastada sõltumata sellest, kas saite selle kätte pakiautomaadist või Itella Smartposti kulleri käest.

Kasutades kauba kohaletoimetamiseks Omniva teenust, saate paki nii pakiautomaati kui postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas saite selle kätte Omniva pakiautomaadist, postkontorist või kulleri käest. 

Saatja vastutab kauba turvalise pakendamise eest ja väärast pakendamisest tingitud kahjude eest.

Tagastatud kauba kättesaamise kohta saadame Teile e-postiga kinnituse.

Taganemisavalduse ja tagastatud kauba kättesaamisel tagastame Teile kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata peale kauba ülekontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Kui Te tagastate tellimusest vaid osa kaupa, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogutellimusest. 

Teil on õigus vahetada kaup mistahes teise toote vastu. Kauba ümbervahetamiseks tuleb kaup tagastada ja tellida uus kaup.

Kui kauba kättesaamisel selgub, et Te ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Te tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võite kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. Pretensiooni saate saata aadressile info@pinnahooldus.ee.

© Ideia OÜ