Üld- ja ostutingimused
Veebipoe ANTISLIP.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ IDEIA (registrikood 12143443), asukohaga Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on vaikimisi esitatud eurodes ja Eestis kehtiva käibemaksuga ning on märgitud toodete juurde. Ostjal on võimalus kuvada hindu ja summat ka ilma käibemaksuta klikates selleks toodete loendi kohal olevat rippmenüüd ja valides valiku "Kuva hinnad ilma käibemaksuta".
Toote detailse vaate lehel kuvatavad kaal ja mõõtmed kajastavad toote netokaalu ja füüsilisi mõõtmeid, mitte pakedatud kaalu ega pakendi mõõtmeid.
Hinnale võib, kuid ei pruugi lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostu kogusummast, ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Ostja võib tutvuda kaupade põhjalike kirjeldustega klikates tootenimel või pildil. Mistahes toote saab lisada võrdlusesse või soovinimekirja. Võrdluses on võimalik võrrelda toodete omadusi ning muuta valiku tegemine seeläbi lihtsamaks. Soovinimekirja ülesandeks on toodetega tutvumise käigus koguda ühele veebilehele kokku kõik huvipakkuvad tooted ning seejärel alles otsustada milliseid neist lisada ostukorvi.
1. Kui ostja on otsustanud, et soovib mõnda Kaupa osta tuleb klikata nupil "Lisa korvi". Toodete üldloendis tuleb seda nuppu vajutada nii mitu korda, kui mitu toodet ostja soovib osta. Toodete detailses vaates saab enne ostukorvi lisamist määrata "+" või "-" märgi abil sobiv toodete arv ja seejärel lisada need korvi. Seepeale kuvab Veebipood lühiajaliselt hüpikteavitust selle kohta, et toode on lisatud ostukorvi. Samal ajal saab jätkata teiste kaupade lisamisega ostukorvi.
2. Kui ostja on lisanud ostukorvi kõik soovitud kaubad ja soovib ostu vormistada, tuleb liikuda hiirega ekraani paremasse ülaserva ja peatuda ostukorvi märgil, mille kõrval kuvatakse ka ostukorvis olevate kaupade arvu ja kogusummat. Seepeale avaneb ostukorvis olevate toodete loend koos iga toote soovitud koguse ja koondsummaga. Siit edasi on kaks valikut:
2.1. Klikates nupule "Ostukorv" avaneb selle sisu tellimiseelses vaates. Siin on veel võimalik muuta koguseid või ostukorv tühjendada. Samuti saab lisada sooduskupongi koodi või siirduda veel tagasi poodi ostukorvi täiendavaid tooteid lisama.
2.2. Klikates nupule "Telli" suunab veebipood ostja järgmisele lehele kus tuleb sisestada arve saaja ja kauba saaja kontaktandmed, tarneaadress ja tarneviis. Kohustuslikud väljad on punast värvi ja tähistatud tärniga. Ostjal on võimalik valida üks järgnevatest tarneviisidest:
* Tulen ise järele (transporditasuta)
* Itella SmartPOST (kuni tellimuse summani 34,99€ km-ga transporditasu 4,98€ km-ga, alates 35€ transporditasuta). Valida loetelust endale sobiv pakiautomaadi asukoht.
* Omniva Pakiautomaat (kuni tellimuse summani 34,99€ km-ga transporditasu 4,98€ km-ga, alates 35€ transporditasuta). Valida loetelust endale sobiv pakiautomaadi asukoht.
Lahtrisse "Kommentaarid" võib kirjutada täiendava info mida ostja vajalikuks peab.
3. Olles valinud tarneviisi, tuleb kinnitada, et ostja on tutvunud ja nõus tingimustega tehes linnukese vastavasse kasti. Seejärel saab vajutada nuppu "Telli".
4. Järgmisel lehel tuleb valida üks allolevatest makseviisidest:
* Pangaülekanne. Tasuda tuleb 3 tööpäeva jooksul tellimuse tegemisest.
* Swedbank pangalink
* SEB pangalink
* Coop i-Pank pangalink
* LHV pangalink
* Luminor pangalink
Pangalingi valimise korral tuleb talitada vastavalt ekraanile kuvatavatele juhistele. Õnnestunud tehingu korral ilmub ekraanile ja ostja e-posti vastav teade.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kohaletoimetamine
Kaupadele võib järgi tulla meie lattu Sinilille tee 1 Peetri alevik (paremalt teine boks).
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kui ostja valis ostu vormistades tarneviisiks SmartPOST-i või Omniva pakiautomaadi ning pakk on automaati saabunud, saadetakse ostja telefoninumbrile tekstisõnum (SMS) pakiautomaadi ukseavamiskoodiga. Koodi sisestamisel pakiautomaati avaneb uks, ostja võtab paki välja ning sulgeb automaadi ukse.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti Eestis 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Veebipoes on müügil ka kaubad mis ei mahu pakiautomaati. Sellisel juhul lisandub tellimuse maksumusele sobiva transpordi tasu mis sõltub konkreetse tellitud kauba mõõtmetest, kaalust ja sihtkohast. Kas sellisel juhul on kliendil võimalik tellida kaup Veebipoest, ent Veebipood saadab täiendava arve transpordi eest. Alternatiivina on võimalik saata tellimuse soov e-kirjaga aadressile info@pinnahooldus.ee näidates ära soovitavad kaubad, enda kontaktandmed, sihtkoha ja võimalikud kitsendused kättesaamise kellaaegade osas.
Erandlikel juhtumitel (näiteks kauba ajutisel lõppemisel Veebipoe laost, tellimuse mahust väiksema koguse olemasolul) on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Sellisel juhul võtab Veebipood ostjaga viivitamata ühendust ja selgitab välja, kas selline variant ostjale sobib. Kui ostjale pikem tarneaeg ei sobi, tagastab Veebipood talle juba tasutud summa (sh kaubakättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kui ostja on nõus saama tellitust väiksema kauba koguse, maksab Veebipood ülaltoodud põhimõtet järgides mittetarnitava kauba eest raha tagasi.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb ostjal:
1. esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@antislip.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kaubakättesaamisest ja
2. tagastada kaup kättesaamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Tagastamisvõimalusi on kolm:
- pakiautomaati tellitud kauba saab tagastada tasuta kasutades sama koodi millega saite kauba automaadist kätte.
- mistahes viisil kätte saadud kauba saab tagastada kasutades ka muud saatmisteenust peale sama logistikaettevõtte pakiautomaadi. Sel juhul tasub saatmiskulud ostja. Näiteks saadab ostja kauba tagasi teise logistikafirma pakiautomaadi kaudu või kullerteenusega või postiteenusega. Tagastatav kaup tuleb saata aadressile: IDEIA OÜ, Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.
- ostja toimetab kauba ise müüja aadressile IDEIA OÜ, Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.
Kauba tagastamise kulud kannab müüja juhul kui kaup saadeti Eestis asuvasse pakiautomaati. Kauba tagastamise kulud kannab ostja juhul kui kasutati muud saatmisviisi, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. Kaup loetakse tagastatuks kui see jõuab Ideia OÜ asukohta aadressil Sinilille tee 1, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist kallima kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@pinnahooldus.ee või helistada telefonil: +372 6640005.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pinnahooldus.ee või helistada telefonil: +372 6640005.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.